مفاهیم پایهمقالات

آشنایی با ووچر و حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مالی جهانی است. با وجود تحریم ها و عدم امکان استفاده از سیستم پیپال یا ویزاکارت، داشتن یک حساب پرفکت مانی به شما این امکان را می دهد که پرداخت ها و خریدهای آنلاین خود را بدون دغدغه انجام دهید. همچنین قادر خواهید بود درآمد های ارزی خود را از این طریق دریافت نمایید. در واقع این سیستم آنلاین مثل کیف پول دیجیتال امکان دریافت، پرداخت و ذخیره ی ارزی را برای شما فراهم می نماید. پلتفرم پرفکت مانی در 3 شکل سایت، نرم افزار مخصوص اندروید و نرم افزار مخصوص IOS در اختیار کاربران قرار گرفته است.

امروز سیستم پرفکت مانی از دلار، یورو، طلا و بیت کوین پشتیبانی می کند. به این معنا که هر حساب کاربری در پرفکت مانی به 4 حساب ارزی تقسیم می شود. در زمان انجام تراکنش یا ذخیره کردن ارزها شما یکی از این 4 دارایی را جا به جا می نمایید.

ساخت حساب پرفکت مانی

ساختن حساب پرفکت مانی بسیار ساده است، مخصوصا به این دلیل که وب سایت پرفکت مانی( Perfectmoney.com ) از زبان فارسی پشتیبانی می کند. با پر کردن فرم ثبت نام حساب شما در سیستم پرفکت مانی به صورت کاملا رایگان افتتاح می گردد. در زمان ثبت نام حتما به خاطر داشته باشید که از اطلاعات حقیقی خود استفاده کنید. بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه مشکل پشتیبانی سایت پاسخگوی شما خواهد بود.

سیستم پرفکت مانی به شما اجازه می دهد نوع حساب خود را انتخاب کنید. تفاوتی که انواع حساب ها با یکدیگر دارند در میزان پرداخت کارمزد و امکانات قابل استفاده در سایت می باشد.

حساب نرمال که تمام کاربران جدید از آن استفاده می نمایند. این نوع حساب محدودیت خاصی نداشته و میزان کارمز پرداختی در آن برای حساب وریفای شده 0.5 درصد و حساب وریفای نشده 1.99 درصد می باشد.

حساب پریمیوم بعد از گذشت یک سال از افتتاح حساب و رسیدن میانگین موجودی حساب به 100000 دلار یا معادل آن در ارز دیگر، برای کاربر قابل فعال شدن است. در این نوع حساب کارمزد به 0.5 دصد کاهش می یابد.

حساب پارتنر یا همکار معمولا توسط صرافی ها، خدمات مبادلات ارزی یا نمایندگان سیستم های پرداخت باز می شود. به شرکت ها اجازه می دهد تا پردازش پرداخت های B2B را بهینه کنند.

چگونه حساب خود را شارژ کنیم؟

معمولا برای کاربران ایرانی بهترین راه برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی، کمک گرفتن از صرافی های معتبر ایرانی است. شما با مراجعه به بخش صرافی وب سایت Inicex.com می توانید به سادگی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب هر مقدار که تمایل دارید پرفکت مانی خریداری نمایید. برای این کار کافیست که شماره حساب پرفکت مانی خود را در اختیار صرافی قرار داده و در کمترین زمان ممکن مبلغ مد نظرتان را دریافت نمایید. پرفکت مانی که در صرافی های ایرانی به فروش می رسد معمولا به صورت دلار و به ندرت به صورت یورو می باشد.

فروش پرفکت مانی نیز در صرافی های ایرانی قابل انجام است. در این صرافی ها شما به درگاه پرفکت مانی آن ها متصل شده پرداخت را انجام می دهید و بعد از مدت کوتاهی مبلغ تراکنش را به ریال در کارت بانکی خود دریافت می کنید. صرافی آینایس اکس تمام این خدمات را در کوتاه ترین مدت و در بالاترین سطح امنیت برای شما انجام می دهد.

پرداخت های آنلاین و همچنین دریافت ارز از طریق ووچر پرفکت مانی نیز امکان پذیر است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

شما می توانید بدون اینکه حساب پرفکت مانی داشته باشید از خدمات این سیستم فوق العاده استفاده نمایید. برای این کار با تهیه کردن ووچر پرفکت مانی از صرافی آینایس اکس پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و از سایت های مختلف خرید کنید. همچنین در صورتی که ووچر پرفکت مانی داشته باشید می توانید مبلغ آن را به ریال در حساب بانکی خود دریافت کنید.

ووچر همانند کارت هدیه است. شما ممکن است حساب بانک ملت نداشته باشید اما هرکجا که بخواهید می توانید از کارت هدیه این بانک استفاده کنید. هر ووچر پرفکت مانی شامل مبلغ، تاریخ ایجاد، یک شماره ۱۰ رقمی و یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی می باشد. برای خرید کردن با استفاده از ووچر تنها کافیست کد فعال سازی ۱۶ رقمی و شماره ۱۰ رقمی را داشته باشید.

علاوه بر این ها یک حساب کاربری به هر مقدار که بخواهد می تواند ووچر پرفکت مانی تولید کرده و یا با استفاده از ووچرهایی که دارد حساب خود را شارژ کند. کارمزد ساخت ووچر برای حساب هایی که احراز هویت شده اند 0.5 درصد و برای حساب هایی که احراز هویت نکرده باشند 1.99 درصد خواهد بود.

مزایای استفاده از سیستم پرفکت مانی

در این دوره که کاربران ایرانی و چندین کشور دیگر به دلیل تحریم های ایالات متحده نمی توانند پرداخت های مالی خود را به سادگی انجام دهند، سیستم پرفکت مانی با ایجاد یک پلتفرم امن امکان انجام معاملات را برای آن ها فراهم کرده است. از دیگر مزایای حساب پرفکت مانی می توان موارد زیر را نام برد:

ثبت نام آسان و افتتاح حساب رایگان

عدم وجود الزام برای احراز هویت

امکان خرید بدون دردسر با استفاده از دلار، یورو، طلا و بیت کوین، یا از طریق صرافی های داخلی با استفاده از ریال

امکان بهره مندی از سود ماهیانه بر اساس میانگین حساب

امکان تبدیل راحت پرفکت مانی  به بیت کوین و بلعکس

امکان انتقال اعتبار داخلی آسان بین حساب های مختلف

دارای خدمات زیرمجموعه گیری و مزایای معرفی دوستان

امنیت بالا و امکان فعال سازی 2FA و Code card برای ورود به حساب کاربری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا