اخبار

برایان آرمسترانگ، مدیر‌عامل کوین بیس، اظهارات یکی از بنیان گذاران دوج کوین را رد می‌کند

برایان آرمسترانگ، مدیر‌عامل کوین بیس، در توییتر نظرات خود را در مورد اظهارات جکسون پالمر، بنیانگذار دوج کوین، در هفته گذشته بیان کرد. در حالی که هم اکنون مشاهده می‌کنیم پالمر دیدی منفی نسبت به صنعت رمز ارزها دارد، آرمسترانگ در جایگاه مخالف او قرار می گیرد. از نظر آرمسترانگ، صنعت رمز‌ارز‌ها مشکلات خود را دارد، اما هنوز هم گزینه­‌ی دیگری برای افرادی که آزادی اقتصادی بیشتری می‌خواهند، فراهم می‌کند. او چنین بیان می‌دارد که ” کریپتو یک گزینه­‌ی جایگزین برای افرادی است که آزادی بیشتری می‌خواهند. ”

مدیر‌عامل کوین بیس به دلیل دیدگاه‌های خود درباره کریپتوکارنسی در مقابل بنیان گذار دوج کوین می‌ایستد

سرمایه داری، تفکرات راست گرایانه، متمرکز بودن و… اینها برخی از خصوصیاتی بود که بنیان گذار دوج کوین، جکسون پالمر، در اوایل این هفته به کل ارزهای رمزپایه نسبت داد. افکار پالمر در مورد وضعیت فعلی صنعت رمز‌ارز‌ها واکنش‌های تندی را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است. اما یکی از معدود افرادی که پاسخی دندان­ شکن به توئیت پالمر داد، کسی جز برایان آرمسترانگ، مدیر‌عامل کوین بیس نبود.

آرمسترانگ اظهار داشت كه گرچه سیستم رمز‌ارز‌ها همانطور كه تصور می‌شود هم اكنون دارای مشكلات است، اما گزینه‌­ای است بسیار بهتر از آنچه كه سیستم سنتی ارائه می‌دهد. آرمسترانگ اظهار داشت:

“اگر فکر می‌کنید راه حل‌های دولت غالباً ناکارآمد، بیش از حد وعده و وعید و یا انجام نشده هستند و عواقب ناخواسته ای را به همراه دارند و مسئولیت شخصی آمیخته با بازارهای آزاد برای همه نتایج بهتری را ایجاد می‌کند، پس کریپتو بیشتر نیازمند به یک تغییر و تحول تازه و طراوت بخش است.”

از نظر آرمسترانگ، پالمر در مورد یک موضوع اساسی اشتباه می‌کند: رمزنگاری برای حل نابرابری درآمد طراحی نشده است. بلکه کارایی آن بیشتر در مورد انتخاب و فرصت‌های شخصی می‌باشد. در این خصوص، آرمسترانگ اعلام کرد:

“کریپتو قصد ندارد نابرابری ثروت را حل کند، تلاشش این نیست که برای همگان خروجی یکسانی داشته باشد. اما به جریان در آمدن ثروت و برابری بیشتر در فرصت‌ها را برای همه ایجاد می‌کند. حداقل تا حدی زمینه‌­ی بازی را مساوی می‌کند.”

در پایان، مدیر‌عامل کوین‌بیس اظهار داشت که رمز‌ارز‌ها فقط گزینه یا پیشنهاد دیگری در دنیای مالی هستند، اما آزادی را برای کاربران خود فراهم می‌نمایند. آرمسترانگ تاکید کرد:

“کریپتو به سادگی یک گزینه­‌ی جایگزین برای افرادی که آزادی بیشتری می‌خواهند فراهم می‌کند. هرکسی می‌تواند انتخاب خود را انجام دهد و این احتمالاً چیز خوبی است.”

برایان آرمسترانگ همیشه در ارتقاء آزادی اقتصادی تلاش کرده است

نظرات آرمسترانگ در مورد بازار رمز‌ارز‌ها، جدید و تعجب آور نیست. او یکی از اولین افرادی بود که آینده ای روشن، درخشان و پر­رونق را برای  رمز‌ارز‌ها در سال 2012 و زمانی که کوین بیس را تأسیس می‌کرد، دید. همین رمز ارز‌هایی که امروز واقعا پر­رونق و درخشان هستند. آرمسترانگ از آن زمان طرفدار آزادی اقتصادی بود و (به طور غیرمنتظره‌­ای) از کوین ­بیس به عنوان یک شرکت معتمد برای دستیابی به آن حمایت کرده است.

برایان آرمسترانگ در نامه ای سرگشاده زمانی که کوین بیس در آوریل گذشته عرضه عمومی‌ شد، اظهار داشت که سیستم فعلی “مملو از هزینه‌های بالا، تأخیر، دسترسی نابرابر و موانع نوآوری بود” و “همه افراد مستحق دسترسی به یک خدمات مالی هستند که می‌تواند به آنها کمک کند تا زندگی بهتری برای خود ایجاد نمایند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا