اخبارترید و ماینینگمقالات

1 میلیون کاربر شیبا اینو نمی توانند اشتباه کنند… آیا می توانند؟

شیبا اینو با بیش از 1 میلیون دارنده توکن، علیرغم قیمتش که بیش از 50 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است، به نظر می رسد برای چیزهای بزرگی دورخیز کرده است.

شیبا با عبور از مرز 1 میلیون دارنده به نقطه عطف پذیرش رسیده است حتی اگر 50 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود معامله می شود.

اخبار مربوط به نقطه عطف و افزایش روزانه قیمت‌ها، از زمانی که حساب رسمی توییتر شیبا اینو در اواخر روز پنجشنبه توییتی را منتشر کرد، جامعه شیبا اینو را امیدوار کرد :

چنین نقطه عطف افتخارآمیز و شگفت انگیزی برای ارتش شیبا به 1,000,000 عضو می رسد.

امروز همه ما خوشحالیم و این لحظه بزرگ در تاریخ شیبا را جشن می گیریم.#1MFRIENDSHIBS #SHIB

— Shib (@Shibtoken) 25 نوامبر 2021

از زمانی که پروژه به این نقطه عطف رسیده است، قیمت طی 24 ساعت گذشته 11.4 درصد افزایش یافته است و طبق گفته CoinGecko، شیبا اکنون با قیمت 0.00004237 دلار معامله می شود. بر اساس داده های اتراسکن 1,002,021 دارنده شیبا وجود دارد.

علیرغم افزایش اخیر قیمت، شیبا همچنان بسیار پایین‌تر از اوج 0.00008190 دلاری خود در 28 اکتبر معامله می‌شود، احتمالاً به دلیل سود نهنگ‌ های شیبا.

در دنیای شیبا اینو چیزهای زیادی در جریان است، همچنین صرافی های مختلفی در حال لیست کردن شیبا هستند.

به عنوان نمومه صرافی کوربیت کره جنوبی نیز امروز شیبا را لیست کرده و در ساعت 3 صبح آماده برای معامله است. کوربیت اولین صرافی کره ای است که شیبا را فهرست می کند.

دوج کوین در حال حاضر تنها میم کوین به غیر از شیباست که در چهار صرافی بزرگی که هنوز به طور قانونی در کره جنوبی فعالیت می کنند (Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit) در دسترس است.

کوربیت این فرصت را دارد که توکن‌های جدید بر مبنای وون کره را فهرست کند، زیرا یکی از معدود صرافی‌هایی در کره بود که تا 24 سپتامبر با قوانین جدید طراحی شده برای مبارزه با پولشویی مطابقت کامل داشت.

رکود شیبا اینو ادامه دارد: داده ها نشان می دهد که علاقه خرده فروش ها کاهش یافته است زیرا شیبا 60 درصد در 4 هفته کاهش یافته است.

دوج کوین پنجمین ارز دیجیتال کره جنوبی از نظر حجم معاملات است. دوج از سال 2017 در کره بسیار محبوب بوده است، زمانی که این کشور تحت تأثیر تب اولیه رمزارزها قرار گرفت و ارزهای دیجیتال در مقایسه با قیمت‌های جهانی با قیمت‌های بالاتری در این کشور معامله می‌شدند، باید دید که آیا اضافه شدن میم کوین های دیگر مانند شیبا اینو به بازار، این تب را دوباره به جریان خواهند انداخت یا خیر.

شیبا یکی از محبوب ترین میم کوین های موجود در بازار امروز است که رتبه دوم پس از دوج را داراست. هر دو از نظر ارزش بازار جزو 15 ارز دیجیتال برتر هستند. با الهام از دوج، شیبا هم دارای کوین و توکن های کپی بسیاری در چندین شبکه است. در مجموع، بیش از 19 رمزارز با نام “شیبا” وجود دارد.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا