اخبارترید و ماینینگمقالات

بیت کوین “معاملات جمعه سیاه” را با قیمت کمتر از 55 هزار دلار آغاز کرد، درست مانند سال 2020

حس عجیب دژاوو بازارهای رمزارز را فرا گرفته است، زیرا جمعه سیاه فرصت خرید نادری را ارائه می دهد

 

ممکن است بیت کوین نسبت به بالاترین سطح تاریخش 20 درصد کاهش یافته باشد، اما تحلیلگران استدلال می کنند که این یک فرصت طلایی برای “خرید در افت قیمت” است.

جمعه سیاه امسال متاثر از نام خود در حوزه ارزهای دیجیتال عمل می کند، زیرا هم بیت کوین و هم بسیاری از آلت کوین ها در پایین ترین سطح خود در شش هفته گذشته معامله می شوند.

شک و تردید بسیار در طبقه 53000 دلاری

 

پس از جرقه یک شبه در ایالات متحده و بازارهای کلان، تحت تاثیر نوع جدید ویروس کرونا، بیت کوین نیز نزدیک به 54000 دلار معامله می شود.

همانطور که رسانه‌ها جریان اصلی پاییز را برجسته می‌کنند، دیگران نگران نیستند، اما قیمت‌های فعلی یک فرصت طلایی برای ورود به بازار است.

دیگران مقاله‌ای از بلومبرگ که در ابتدا اعلام کرد بیت‌کوین وارد بازار نزولی شده است، را به تمسخر گرفتند.

در مورد اهداف کوتاه‌مدت، معامله‌گر محبوب و میزبان پادکست (اسکات ملکر) نسبت به ورود به بازار هشدار داد و انتظار داشت سطوح پایین‌تری برای خرید مورد توجه باشند.

او در توییتی نوشت: «به نظر می‌رسد همه ما می‌خواهیم 53000 دلار را ببینیم، که معمولاً به این معنی است که ما با قیمت 53500 دلار توجه مان جلب می شود اما این صرفا به معنی پایان ریزش نیست».

جامعه به ندرت به آنچه می خواهد می رسد

 

با استدلال این که فروش ها احتمالاً هنوز به پایان نرسیده است و با وجود برداشت 24 ساعته گذشته که نزدیک به 700 میلیون دلار بود، نرخ های تأمین مالی در صرافی ها همچنان بالا است.

نمودار نرخ های تامین مالی بیت کوین     منبع: Coinglass

جمعه سیاه سال گذشته را به یاد دارید؟

 

در همین حال، ملکر علاوه بر این، به همبستگی غیرمعمول بین دلار ایالات متحده و بیت کوین به لطف تلنگر ویروس کرونا اشاره کرد.

بیت کوین طی چند ساعت به پایین ترین حد خود در 6 هفته گذشته می رسد زیرا (نقد شوندگی) ارزهای دیجیتال در 24 ساعته گذشته نزدیک به 650 میلیون دلار بود.

بیت کوین تمایل دارد با دلار آمریکا همبستگی معکوس نشان دهد، دوم آن که روز جمعه جریان برنده طولانی مدت خود را شکست.

با این حال، به دور از تقویت قدرت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال همگام با بازارهای کلان و شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) سقوط کرده است.

دلار، بیت کوین و سهام کاهش یافتند اما طلا افزایش یافت

امیدوارم موفق باشید تا امروز این ارتباطات را درک کنید.

گرگ وال استریت 26 نوامبر 2021

وجود ضررهای بیشتر در مسیر بیت کوین، حجم سنگینی از حمایت خریداران را با قیمت 53000 دلار ثبت کرده است – تقریباً منطقه ای که با ارزش بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین مطابقت دارد.

داده‌های تاریخی به‌ عنوان یادآوری : معامله‌ های جمعه سیاه چیزی شبیه به یک موضوع رایج برای بیت‌کوین است.

در اواخر نوامبر 2020، بیت کوین به حدود قیمت 16400 دلار کاهش یافت، تنها پس از آن برای اولین بار در سه سال گذشته به مقابله و شکست قیمت 20000 دلاری پرداخت.

نمودار شمعی 1 روزه بیت کوین/دلار آمریکا از نوامبر 2020     منبع: TradingView

 

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا