اخبارمقالات

توییتر و دیسکورد از گالری ان اف تی سولانا و پلتفرم آدیوس با وب نسل سوم پشتیبانی می کنند

پلتفرم پخش موسیقی مستقر در کالیفرنیا آدیوس عملکرد جدیدی را طراحی کرد که به هنرمندان و طرفداران اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض ان اف تی را در وبلاگ‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر و دیسکورد منتشر کنند.

هدف از این کار بهبود تعامل بین طرفداران و هنرمندان (سازندگان موسیقی) از طریق پذیرش ان اف تی و به کارگیری وب نسل سوم است. برای فعال کردن این ویژگی، هنرمندان باید حساب‌های آدیوس خود را با کیف پول فانتوم، یک کیف پول رمزنگاری شده در اکوسیستم سولانا، ثبت کنند. این شرکت با هدف افزایش قابلیتهای کشف نشده ان اف تی های سولانا اظهار می کند:

دارندگان ان اف تی می توانند کلکسیون های خود را از دو بزرگترین بلاک چین در جدول زمانی توییتر، وبلاگ های شخصی و دیگر وب سایت ها جاگذاری کنند. این ویژگی جدید، کلکسیونر ها را بیشتر وارد جریان اصلی خواهد کرد.»

پلتفرم جریان دهنده موسیقی مبتنی بر بلاک چین میزبان هنرمندان محبوبی از جمله Katy Perry، Nas و The Chainsmokers است و شاهد افزایش هفت برابری تعداد کاربران در سال 2021 بوده است.

در حالی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی امکان استفاده از تصاویر با فرمت JPEG را می‌دهند، قابلیت جاگذاری ارائه شده توسط پلتفرم آدیوس اطلاعات ان اف تی ها را نمایش می‌دهد و می‌تواند توسط هنرمندان برای بازاریابی و فروش اثرشان استفاده شود.

Twitter Crypto تیم اختصاصی با هدف استفاده بهینه از DApps (اپلیکیشن های غیر متمرکز در بستر بلاک چین) و موارد دیگر تشکیل می دهد.

 

در حالی که نهادهای شخص ثالث همچنان به آزمایش ویژگی‌ها برای جذب یک جامعه رمزنگاری مستقر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهند، توییتر یک تیم داخلی را برای نظارت بر برنامه‌های غیرمتمرکز، ارزهای دیجیتال و بلاک چین تشکیل داده است.

در 10 نوامبر تس رینارسون، عضو شورای بنیاد Interchain اعلام کرد که به پروژه Bluesky توییتر می‌پیوندد تا «کاوش کند که چگونه ایده های جوامع رمزنگاری می‌توانند به ما کمک کنند تا مرزهای آنچه را که به هویت، جامعه، مالکیت و سایر موارد دنیای ما شکل می دهد، بهتر بشناسیم».

خوشحالم که با شما به اشتراک می گذارم که به توییتر ملحق شده ام تا تیم جدیدی را هدایت کنم که بر روی رمزارزها، بلاک چین و سایر فناوری های غیرمتمرکز و حتی بسی فراتر از اینها تحقیق و پژوهش می کند.

تس راینارسون

 

روز جمعه، جک دورسی، مدیرعامل توییتر و بنیانگذار اسکوئر، وایت پیپری را در مورد صرافی غیرمتمرکز رمزارزها به نام tbDEX که به زودی راه اندازی خواهد شد، منتشر کرد.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا