اخبارترید و ماینینگمقالات

تیم شیبا اینو به سرمایه گذارانش هشدار کلاهبرداری می دهد

تیم طراح شیبا به سرمایه گذارانش در مورد کلاهبردارانی که جعل هویت حساب های رسمی و کاربری می کنند، هشدار داد.

تیم سازنده شیبا اینو هشداری عمومی نسبت به کلاهبرداری های در حال وقوع که عمدتاً به سرمایه گذاران آلت کوین ها از جمله شیبا حمله می کنند، صادر کرده است.

هشدار پیشگیرانه از کلاهبرداری در قالب یک توییت ارائه شد که روش‌های مختلفی از فریب دادن قربانیان ناآگاه جامعه شیبا اینو را توضیح می‌داد.

هوشیار و ایمن بمانید # ارتش شیبا!

 

ما از کلاهبرداری اخیر، که در رسانه های اجتماعی و دیگر شبکه های ارتباطی اتفاق افتاد و تصاویری از آن نیز در فضای مجازی منتشر شد، مطلع شده ایم.

در ادامه این هشدار آمده است: «یک گروه تلگرامی جعلی شیبا که در تمام رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کلاهبرداران هویت حساب های رسمی را جعل می کنند و کاربران جعلی ایجاد می کنند.همچنین این کلاهبرداران به پست های عمومی پاسخ می دهند.

در حالی که شیبا اینو میلیونرها و میلیاردرهای ارز دیجیتال مشتاق را جذب می کند، بازیگران بد تلاش ها را افزایش داده اند و سرمایه گذاران بی احتیاط را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله توییتر و تلگرام هدف قرار داده اند. برخی از روش های رایج برای تماس با قربانیان احتمالی جعل هویت حساب های رسمی و هدف قرار دادن آنها، برچسب هایی مانند #shib #shibarmy #leash #shibaswap و #bone است.

علاوه بر این، هشدار کلاهبرداری تیم شیبا نشان داد که هیچ نوع تبلیغاتی از جمله ایر دراپ، پاداش و هدایه ای ارائه نمی شود مگر آنکه کلاهبرداری باشد. به عنوان یک قاعده کلی، از سرمایه گذاران انتظار می رود که از اشتراک گذاری کلیدهای کیف پول، اعتبارنامه ها یا پیوستن و دنبال کردن حساب های جعلی شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

با داغ شدن جنگ قیمت، توکن‌های میم و داگ‌ کوین‌ها به بازار سرازیر می‌شوند

 

با الهام از موفقیت شیبا اینو، توکن های متعددی با مضمون سگ ها شروع به هجوم به بازار ارزهای دیجیتال کرده اند. اخیراً شیبا در تاریخ 28 اکتبر به بالاترین قیمتش یعنی 0.000086 دلاری رسید، اما برای حفظ این دستاورد در تلاش بسیار است.

تیم توسعه شیبا همچنین توکن دیگری به نام Doge Killer (LEASH) را توسعه و روانه ی بازار کرده است که اخیراً 130.3 درصد سود داشته است.

شیبا علاوه بر بودن در جریان اصلی بازار، از جامعه ی رو به رشدی از سرمایه گذاران برخوردار است که باعث قرار گرفتن در برخی از محبوب ترین صرافی های رمزارز جهان شده است.

هیاهو در مورد ارزهای زیرمجموعه دوج کوین به یک روند طولانی صعودی در بازار نسبت داده می شود که سود بالایی را برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت به دست می آورد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، سرمایه گذاری 8000 دلاری توسط مدیر انبار 35 ساله شرکتی در اوایل سال 2021، اکنون بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا