اخبارترید و ماینینگمقالات

دارندگان بلندمدت بیت کوین در بالاترین سطح چند ساله

به گزارش تحلیلگران دارندگان بلندمدت بیت کوین هزینه های خود را کاهش می دهند و به موقعیت های درخشان خود اضافه خواهند کرد.

آخرین گزارش هفتگی گلس‌نود نشان داد که دارندگان بلندمدت بیت‌کوین به بالاترین سطح چند ساله خود رسیده‌اند و بازار هنوز از کسب سود اشباع نشده‌ است.

تحلیلگران به اندازه گیری معیار (SVAB) سن و حجم گروه های مصرف شده پرداخته اند که برای شناسایی سن سکه‌هایی که در هر روز بر جریان‌های زنجیره‌ای غالب هستند، استفاده می‌شود. می‌توان از این معیار برای شناسایی زمان شروع فرآیند کسب سود یا انباشت آن استفاده کرد.

تبادل مداوم سکه‌های قدیمی‌تر از یک ماه در نوامبر 2020 آغاز شد و بین آوریل و مه در سال 2021 به پایان رسید. معیار SVAB اکنون به 2.5 درصد از حجم روزانه کاهش یافت که همزمان با افزایش قیمت بیت کوین به بالاترین حدش در اکتبر بود. گلاسنود خاطرنشان کرد:

“این به طور منطقی می تواند در نظر گرفته شود که دارندگان درازمدت بیت کوین هزینه های خود را کاهش می دهند، بنابراین به احتمال زیاد به موقعیت هایشان اضافه می کنند و از آنها خارج نمی شوند.”

گلس‌نود همچنان نشان داد که کل عرضه نگه‌ دارندگان کوتاه‌ مدت بیت کوین (STH) در پایین‌ترین حد چند سال اخیر خود بوده، (کمتر از 3 میلیون بیت‌کوین) که به نوبه خود به این معنی است که مقدار ذخیره شده توسط دارندگان بلندمدت بیت کوین (LTH‌) در بالاترین حد چند ساله است.

در این گزارش آمده است که عرضه نگه دارندگان کوتاه مدت بیت کوین STH به این میزان پایین در حالی که قیمت بیت کوین نزدیک به سقف تاریخیش ATH است، یک مورد نسبتاً منحصر به فرد است.

اگرچه دارندگان کوتاه‌ مدت بیت کوین در هفته گذشته سودهای خود را در نقاط اوج «تاریخی» و حتی در نقاط پایین تر بدست آورده اند، اما بازار همچنان از کسب سود اشباع نشده است.

با توجه به تحلیلها و اطلاعات هنوز نشانه ی کمی از تسلیم شدن کامل گاوها در بازار وجود دارد، آنها باید قبل از پایان این چرخه تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

تحلیلگران سناریوهای گاوی و خرسی را با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 56 هزار دلار مشخص می کنند.

در 12 اکتبر، گزارش داده شد که دارندگان بلندمدت 13.3 میلیون بیت کوین دارند که در آن زمان 754 میلیارد دلار ارزش داشت، علیرغم اینکه برای بیش از پنج ماه هیچ جریان خروجی از آنها مشاهده نگردید!

در 22 نوامبر، کالین وو، روزنامه‌نگار چینی در پاسخ به این گزارش که تعداد آدرس‌های غیر صفر نیز به بالاترین حد خود رسیده است، توییت کرد: این نشان می دهد که با وجود کاهش 18 درصدی دارایی نسبت به اوج قیمت 69 هزار دلاری آن در اواسط اکتبر، پذیرش و انباشت همچنان ادامه دارد.

با توجه به گزارشات و مقاله ها، حتی اگر قیمت بیت‌کوین اخیراً بیش از 10 درصد از نقطه اوج خود عقب‌نشینی کرده باشد، تعداد آدرس‌های غیرصفر در شبکه همچنان به آرامی در حال افزایش است و به بالاترین حد خود رسیده است و از 38.65 میلیون نفر عبور کرده است.

منبع : گلس‌نود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا