اخبار

صندوق 32 میلیون دلاری اتریوم گلکسی دیجیتال

کمپانی گلکسی دیجیتال یک صندوق سرمایه گذاری مختص اتریوم نهادی یا همان اتریوم سازمانی راه اندازی کرده است. صندوق از زمان راه اندازی تا کنون 32 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته، که این مبلغ را تعداد افراد معدودی تامین کرده اند. زمانی که شرکت گلکسی از اسناد SEC برای سرمایه گذاران رونمایی کرد، آن ها به این صندوق علاقه نشان دادند.

گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) یک شرکت مبتکر و متنوع در ارائه خدمات مالی و مدیریت سرمایه گذاری در بخش دارایی های دیجیتال، کریپتوکارنسی و فناوری می باشد. گلکسی یکی از سرمایه دارترین و مورد اعتمادترین شرکتهای در این صنعت محسوب می شود. این کمپانی بزرگ تا کنون 700 میلیون دلار سرمایه جمع کرده و با نماد “GLXY” در بورس TSX معامله می کند. شعار شرکت گلکسی این است: ما پل ارتباطی بین رمزنگاری و جهان نهادی هستیم.

طبق اسنادی که روز جمعه توسط سازمان بورس و اوراق بهادار ایلات متحده ثبت شده است، صندوق های اتریوم نهادی (ETH) گلکسی دیجیتال، بیش از 32 میلیون دلار از زمان راه اندازی در ماه فوریه تا کنون جمع آوری کرده اند.

پرداخت 22 میلیون دلاری و 10 میلیون دلاری بودجه اولیه نشان گر این است که، مشتری های کوچک اما با جیب های بزرگ در اولین روزهای صندوق های دوقلو شرکت کرده اند. از زمانی که گلکسی در اواخر ژانویه از آنها رونمایی کرد، فقط پنج سرمایه گذار به صندوق ها پیوسته اند.

سرمایه گذاری های اولیه با استقرار اتریوم در محدوده 1500 دلار آغاز شد. بسیار پایین از اوج خود در ماه فوریه، که دارایی بومی رایانه جهان برای اولین بار از 2000 دلار عبور کرد. اما مدیران گلکسی دیجیتال از جمله مایک نووگراتز که به گاو اتریوم نیز معروف است، شرط می بندند که قابلیت برنامه ریزی اتریوم، موفقیت سرمایه گذاری آینده را نشان می دهد.

رئیس مدیریت دارایی گلکسی، استیو کورز در مصاحبه ای با کوین دسک بیان داشته است که “بیت کوین مسیر خود را به عنوان ذخیره ارزش، قویتر کرده است که ما همچنان در آن محکوم هستیم. ما هیجان زده هستیم که به مشتریان خود کمک می کنیم تا به عنوان مکمل بیت کوین در آن روند بالقوه شرکت کنند.”

روز جمعه استیو کورز اعلام کرد که صندوق های سرمایه گذاری اتریوم گام طبیعی بعدی برای تجارت ما هستند.

سخنگوی او اعلام کرد که “هدف ما این است که از طریق این صندوق ها به سرمایه گذاران دسترسی ساده، ایمن و نهادی به این دارایی ارائه دهیم. سرمایه ای که اهمیت آن به شدت در حال افزایش است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا