اخبار

قیمت بیت کوین در سیمپسون ها بی نهایت شد

اخیرا در فضای مجازی صحبت های زیادی در رابطه با سریال سیمپسون ها به چشم می خورد. این سریال که بلند ترین سریال تاریخ برنامه های تلویزیونی است، تا کنون بسیاری از اتفاقات مهم جهان را قبل از وقوع نشان داده. همین موضوع باعث شده تا محبوبیت و جذابیت سریال سیمپسون ها بیشتر شود.

از پیش بینی های این سریال می توان به ریاست جمهوری ترامپ، انتخابات جدید آمریکا، سقوط هلیکوپتر کوبی برایانت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. حالا نیز قیمت بیت کوین در سیمپسون ها برای چندمین بار نمایش داده می شود.

در قسمت 18 فصل 32 سریال سیمپسون ها با نام برگر کینگ که این هفته منتشر گردید، شاهد هستیم که نرخ بیت کوین با علامت بی نهایت نشان داده شده است.

بیت کوین در سیمپسون ها

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در زیرنویس خبری این قسمت که نشان دهنده ارزش سهام شرکت های مختلف می باشد، قیمت بیت کوین با علامت بی نهایت سبز رنگی مشخص گردیده. بسیاری از افراد سرشناس قبل از این نیز صعود قیمت بیت کوین و رسیدن آن به یک میلیون دلار را پیش بینی کرده بودند. هم زمان با پخش قسمت جدید سریال سیمپسون ها شاهد بودیم که قیمت بیت کوین در این هفته از 60000 دلار نیز گذشت.

در این تصویر علاوه بر ارزش بیت کوین در سیمپسون ها که بی نهایت نشان داده شده، سهام ایالات متحده یک چهارم افت داشته و سهام گیم استاپ GME یک تریلیون دلار رشد کرده و بعد 2 تریلیون دلار ریزش داشته است که اشاره به نوسانات شدید این سهام پر حاشیه دارد. در خصوص سهام تسلا نیز نوشته شده که اگر خیلی تمایل دارید باید بدانید که شما توان مالی خرید آن را ندارید.

خلاصه داستان این قسمت:

آقای برنز که بسیار گرسنه است، تعداد زیادی همبرگر می خورد و همین کار باعث می شود راهی بیمارستان شود. تمام مردم از شنیدن خبر احتمالی مرگ او خوشحال هستند. بعد از آن یکی از افراد آقای برنز برای اینکه او دوباره قلب مردم را به دست آورد یک همبرگر بدون گوشت بسیار لذیذ را اختراع می کند. فروشگاه های زنجیره ای این برگر را با نام اکسلنت در سراسر کشور تاسیس می کند. او برای تبلیغات خود از هومر سیمپسون استفاده می کند. همسر هومر که فکر می کند بعد از این همه تبلیغ هومر به شلوار جدیدی نیاز خواهد داشت به اشتباه به جای شلوار با سایز ایکس ال، سهام شرکت اکسلنت برگر را خریداری می کند. همین باعث می شود که بازار سهام را زیر نظر داشته باشد. ارزش سهام اکسلنت برگر مدام افزایش می یابد و رقبای خود را شکست می دهد.

آقای برنز حالا می تواند به کلوپ بیلیونرها که همیشه آرزوی آن را داشته بپیوندد. اعضای این کلوپ وارن بافت و بیل گیتز هستند. مارک زاکربرگ نیز که اجازه ورود به این کلوپ را پیدا نمی کند، اسرار خصوصی منشی کلوپ را عنوان می کند!! و کلمه (private) را مسخره می کند.

مشخص می شود که آقای برنز از یک گیاه در حال اتقراض برای تولید برگرها استفاده می کند که در جنگل های آمازون رشد می کند.

مارج همسر هومر سیمسون همچنان اخبار بورس و سهام را دنبال می کند. اینجاست که زیرنویس اخبار ارزش بیت کوین را بی نهایت نمایش می دهد. دختر سیمپسون ها به خاطر نجات گیاهان در حال انقراض قصد دارد کار اکسلنت برگر را پایان دهد.

مارج همچنان نگران سهامداران است اما هومر مصمم می شود که به کار اکسلنت برگر پایان دهد. او زمان برگذاری همایش خبری، وقتی تمام مردم جمع شده اند حقایق را در مورد اکسلنت برگر برملا می کند. مارج که از نیت هومر آگاه بود دقیقا قبل از سقوط سهام هایش را فروخته و هزاران دلار سود کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا