ترید و ماینینگرمزارزمقالات

معرفی پروژه و توکن کیپر KP3R

Keep3r یا Keep3rV1 ارز دیجیتالیست که با نماد KP3R شناخته می شود و پس از معرفی به پیش بینی قیمت و آینده رمزارز KP3R خواهیم پرداخت.

در دنیای توکن ها و پروژه های دیفای (DeFi) هر روز شاهد پروژه هایی جدیدی هستیم که تعداد کمی از آنها به موفقیت می رسند، همانطور که می دانید توکن YFI یکی از موفق ترین پروژه های حوضه دیفای بود که قیمت آن تا 95 هزار دلار نیز رسید. سازنده شبکه YFI جناب آقای Andre Cronje پس از مدت طولانی سکوت و عدم حضور در شبکه های مجازی در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ – ۷ آبان ۱۳۹۹ از پروژه جدیدی با نام کیپر (Keeper) صحبت کرد که در مرحله آزمایشی توسعه به سر می برد. توکن این پروژه با نام اختصاری KP3R در همین تاریخ در صرافی غیر متمرکز Uniswap شروع به معامله شد که به گفته آقای Andre Cronje نقدینگی آن نیز توسط خود او در ابتدا تامین شده. قیمت شروع معاملات توکن KP3R در جفت ارز KP3R/ETH در ابتدا معادل ۲۴.۳ دلار بود که تا پایان روز به ۱۹۱ دلار یعنی حدود ۶۰۰ درصد رشد نیز رسید و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن 233,782,577 دلار بوده است.

ارز دیجیتال Keep3r یا Keep3rV1 چیست؟

Keep3r توسط Andre Cronje که مهندس بلاک چین و توسعه دهنده نرم افزار است تاسیس شد. ایشان اخیرا پروژه دیفای yearn.finance را راه اندازی کرده بود که با موفقیت همراه بود.

Cronje قبلا به عنوان رئیس نوآوری و تکنولوژی در بنیاد فیوژن، سازمان پشت پروتکل فیوژن، که در آن ابتکارات مربوط به برنامه های کاربردی غیرمتمرکز، مشارکت و پیاده سازی های فناوری را رهبری کرد، خدمت کرد.

او همچنین به عنوان مدیر ارشد کد و مشارکت کننده در جلسه Crypto، رئیس فناوری در Findech Freedom Forest و Head of Technology در گروه ShopRite کار می کرد، علاوه بر این موارد در نقش توسعه تکنولوژی بلاک چین برای Bitdiem، Cryptocurve و Lemniscap خدمت کرده است.

Cronje اعلام کرده است که هدف او در راه اندازی پلتفرم جدید Keep3rV1 ، تقویت توسعه دهندگان است نه دلالان!

هم اکنون می توانید رمزارز KP3R را در اکثر صرافی های آنلاین معتبر خرید و فروش کنید.

آیا سرمایه‌گذاری روی توکن KP3R مطمئن است؟

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد از توکن KP3R روی قیمت 1414 دلار معامله می‌شود. با وجودی که ممنتوم این رمز ارز بسیار بالاست، اما معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید بدانند که شرایط برای خرید توکن KP3R بسیار پر ریسک بوده و ممکن است این ارز دیجیتال همانند سایر ارزهایی که در سال جاری عرضه شدند، بلافاصله با افت قیمت شدید مواجه شود.

به گزارش کوین تلگراف، برخی از افراد بر این باورند که خروج سریع Cronje و فروش توکن‌های در اختیار وی، سود زیادی برای او خواهد داشت و این اتفاق می‌تواند منجر به کاهش شدید قیمت ارز KP3R شود. البته ناگفته نماند که شخصیت کرونیه تاکنون اینگونه نبوده و وی بارها تاکید کرده که آنچه او می‌سازد، برای سفته‌بازان نیست، بلکه برای توسعه‌دهندگان است:

من برای توسعه‌دهندگان می‌سازم. هدف من ارائه ابزار و الگویی است تا سایر توسعه‌دهندگان با استفاده از آن بتوانند بهتر محصولات خود را طراحی کنند.

جدای از بحث ارز KP3R که موتور متحرکه پروتکل جدید آندره کرونیه است، با فعال شدن قراردادهای هوشمند نسخه اول پروژه Keep3r Network، این پروژه رسما کار خود را آغاز کرده است. هدف از طراحی این پروتکل، متصل کردن پروژه‌های حوزه ارزهای دیجیتال و دیفای به متخصصان آن است. در این پلتفرم، نگهدارنده (Keeper) به اشخاص یا تیم‌هایی گویند که یک “کار (Job)” را انجام می‌دهند. در سمت دیگر، “کار” اصطلاحی است که برای اشاره به قراردادهای هوشمند این پلتفرم استفاده می‎‌شود.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا