اخبار

هشدار FCA به فعالیت بایننس در انگلستان

هشدار FCA : گروه بایننس نمی تواند در انگلیس درگیر هیچ فعالیت نظارتی شود.

سازمان رفتار مالی انگلیس در مورد فعالیت بایننس در انگلستان هشدارهای مصرف کننده را برای Binance Markets Limited و the Binance Group صادر کرد.

یک روز پس از آنکه آژانس خدات مالی ژاپن به دلیل فعالیت بدون مجوز بایننس در این کشور هشدار داد، سازمان FCA انگلستان نیز به صرافی بایننس به دلیل ارائه خدمات بدون مجوز به کاربران انگلیسی هشدار داد.

در حالی که روز جمعه، تنظیم کننده مالی ژاپن هشدار داد که بایننس بدون اجازه در آن کشور کار می کند. ناظر امور مالی (FCA) روز شنبه هشدار داد، فعالیت بایننس در انگلستان مجاز نیست و بایننس نباید در این کشور فعالیت کند.

با استناد به الزامات خاص خود، FCA گفت Binance Markets Limited بدون تصویب کتبی قبلی مجاز به انجام فعالیت های نظارتی نیست. علاوه بر این، FCA گفت که بنظر می رسد گروه بایننس طیف وسیعی از محصولات و همچنین خدمات را از طریق سایت Binance.com به خریداران انگلستان ارائه می دهد. این خبر بعد از اینکه FCA به مردم در مورد 111 شرکت رمزنگاری که بدون اجازه فعالیت می کنند هشدار داد، منتشر گردید.

سازمان FCA در اخبار رسمی اعلام کرد که

” هیچ نهاد دیگری در گروه Binance به هیچ وجه اختیار، ثبت نام یا جواز انگلستان را برای انجام فعالیت های تحت نظارت در انگلیس ندارد. ”

به دنبال این خبر، سازمان همچنین به مردم در مورد سرمایه گذاری در رمزارزها به طور کلی هشدار داد. FCA گفت: “مواظب تبلیغات آنلاین و در شبکه های اجتماعی باشید که امیدوارند بازده بالایی از سرمایه گذاری در محصولات رمزگذاری شده یا محصولات مرتبط با رمزنگاری داشته باشند.”

FCA به بیشتر شرکت هایی که تبلیغ و فروش سرمایه گذاری در رمزارزها را انجام می دهند، اجازه فعالیت نمی دهد. این بدان معناست که هر کسی که در کریپتو ها سرمایه گذاری کند به خدمات بازرس مالی یا اگر شرایط به اشتباه پیش برود، طرح جبران خدمات مالی دسترسی نخواهد داشت.

علاوه بر این، FCA گفت که اگرچه آنها رمزارزهایی مانند Bitcoin یا Ether را تنظیم نمی کنند، اما برخی از مشتقات رمزنگاری را تنظیم می کنند. این شامل قراردادهای آتی، قراردادهای مابه التفاوت و اختیارات است و همچنین، در رمزنگاری آنها “اوراق بهادار” را در نظر می گیرند.

طبق اعلام تیم FCA، یک شرکت باید قبل از انجام هرگونه فعالیت مجوز دریافت کند. این مجوزها شامل تبلیغات یا فروش رمزارزها در انگلستان می باشد. سپس تنظیم کننده از مردم می خواهد برای اطمینان از مجاز بودن شرکت، ثبت نام خود را بررسی کنند. علاوه بر این، مردم همچنین می توانند برای دوری کردن از قانون شکنی و آگاهی از هشدارها لیست هشدارهای شرکت ها را بررسی کرده تا از آنها اجتناب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا